Öt dolog, amiért még idén menj el a Valyo kikötőbe

Aki ismer tudja, hogy imádok a városban bicajjal mozogni, másik nagy jellemzőm, hogy ha tehetem víz közelében (vagy benne) szeretek lenni. Anyukám csak vízicsibének hív.

Ha Neked is szükséged van időnként arra, hogy vizet láss és ne csak pohárban, akkor szeretnék bemutatni egy helyet, amit sajnos csak a nyár végével fedeztem fel. Ez a Valyo Kikötő.

bar.jpgDuna, homok, kutyák

Egyik este vacsizni indultunk cangával, a belváros volt a cél, de a Rákóczi hídnál beugrott az egyik baratnőm instás képe, hogy van egy hely a Duna másik oldalán. Tervet módosítottunk és kitaláltuk, hogy megnézzük.

Kicsit elbénáztuk az odajutást, ezért tapasztalatból mondom, hogy aki teheti, az a MÜPÁ-nál menjen át a HÉV sínein és a kis betonúton sétáljon át a híd alatt, majd már látni is fogjátok a helyet.

Mikor beléptünk, szinte premier plánban láttuk a Dunát, mindenhol cuki festett padok/bútorok vártak minket, kutyusok futkároztak össze-vissza. Végre egy újabb kutyabarát hely!!! Ha tehetem két tacskóval mászkálok a városban, így részemről még egy extra pontot is kap a Valyo. 

Menő italok a naplementében

Épp ment le a nap, amit mindenképp egy itallal a kezemben szerettem volna végignézni, ezért elrohantunk a pulthoz. Meglepően jók az árak és a kínálat is. Komolyan mondom hippi életérzés minőségi italokkal kombinálva. Imádtam.  

v2.jpeg

Újabban nagy kedvencem egy venezuelai rum, halkan jegyzem meg, hogy 3 fajtájából is választhattam. Persze, aki nem rumos az se aggódjon, bizton állíthatom, hogy találni fog valami nedűt magának. A pultosok iszonyat kedvesek, lehet kártyával fizetni, nincs szívószál és csak visszaváltós poharakat adnak, így duplán figyelnek a környezetre.

Balkán dog

Egy hatalmas nyugágyon sikerült végül a vöröslő égboltot megnézni, szemben a Kopaszi, fejünk mellett a híd, melyen a vonatok robognak át, mögöttünk a HÉV szerelvényei suhantak el. Nem gondoltam volna, de ez is tud romantikus lenni.

Ezt az idillikus pillanatot valami isteni finom illat zavarta csak meg. Hátunk mögött egy grillen kolbászokat készítettek a balkán doghoz. Utoljára New York-ban ettem hot dogot a MET lépcsőjén, amit pár dolcsiért vettünk egy bódéban. Nem szeretem, de vannak pillanatok, amikor a helyszín egyszerűen megköveteli. :)

 

v3.jpg

Hasonlót éreztem itt is. Este nyolc utáni diéta ide vagy oda, nem bírtam ki. Nos annyit fűznék hozzá, hogy gondolkodnom kell, hogy a dunaparti naplemente vagy ez a vacsi volt-e jobb. 

Ingyen vízimozi a csillagos ég alatt

Miközben ezen a “nagyon fontos” kérdésen agyaltam beindult a kivetítőn egy film, itt ugyanis rendszeresen vetítések vannak (INGYEN!!).

Van egy külön kis elszeparált rész nagy vászonnal, sörpadok asztalokkal. Bárki a neten előre meg tudja nézni, hogy mi lesz napirenden. Különösen jó, hogy a legtöbb film feliratos. Tehát külföldi barátainkat is magunkkal tudjuk vinni. 

Bulik minden fülnek

Úgy tűnik a szervezők nagyon figyelnek arra, hogy mindenkit idecsalogassanak. Ha elolvassuk a programfüzetet láthatjuk, hogy jut bulika hétköznapra, hogy munka után kikapcsolódjon az ember fia és lánya és hétvégére is. A stílus is meglehetősen változatos. Ha valamiért rossz napon tévednénk a helyre, akkor is találhatunk magunknak egy rejtett zugot, ahol meghúzhatjuk magunkat, míg odaát a tömeg tombol.

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a helyet, szinte a hét összes napjára több programot is tartogatnak nekünk: film, jóga, buli, beszélgetés, gyerkőcöknek foglalkozás (számukra amúgy van külön elkerített cigi- és kutyamentes játszós övezet is), közös főzés, ruhacsere stb.stb.

Nyakunkon az ősz, de még remélhetőleg szeptember végéig nyitva lesz a hely, szerintem ne hagyjátok ki. :)



Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása