Rólam

 

screen_shot_2018-09-12_at_17_01_12.pngTalán neked is ismerős az az érzés, hogy valamiért nem érzed jól magad, már nem jó a munkahelyen, nem jönnek össze a dolgok, nem megy a sport úgy, ahogy ezelőtt, legszívesebben kiugranál a saját testedből és egy másik bolygóra szöknél. Nos ez történt velem is, tudtam egy ideje, hogy valami nem stimmel!!

Széthajtottam magam a munkahelyen, fáradt és nyűgös voltam, nem volt időm a családomra, barátaimra, egyre többször kellett valami betegség kapcsán felkeresni az orvost és még sorolhatnám. Iszonyatos teher, ha az embernek folyamatosan olyat kell csinálnia, amit nem szeret.

Ismerős?!

Megnyugtatlak nem egyik napról a másikra történt, el kellett telnie majd egy évnek, hogy meghozzak pár fontos döntést és elinduljak a saját utamon. Idén nyáron hatalmasat fordult velem a világ, új területre eveztem, megszületett a blogom, melyet Palima néven indítottam útjára.

Aki valaha elég merész volt és megtette ezt a lépést (vagy hasonlót) azt tudja, hogy nem könnyű feladat. Jönnek az aggasztó gondolatok a fejben: Miből fogok megélni? Hogy adom be a családnak, hogy most munkanélküli vagyok? Mit válaszolok majd arra a kérdésre, hogy te mivel foglalkozol? Megengedhetem magamnak ezt a boldogságot? Oké írok egy blogot, de annyi van már ki fogja az enyémet olvasni?

De nem érdekeltek ezek a kérdések, illetve tudatosan próbáltam nem foglalkozni velük, mindezt persze kisebb-nagyobb sikerrel. :)

palima_blogfejlec.jpgMegkezdődött az útkeresési folyamat. Nem árulok el nagy titkot: imádok utazni. Négy kontinens több mint 60 országában jártam eddig. Rengeteg nagyszerű emberrel találkoztam, nagyon sokat láttam és tanultam, mely segített az önmegvalósításban. 

Kapcsolódó bejegyzés: Így utazhatsz Te is többször egy évben

pp_bori_to.jpgHA kérdeznéd, hogy mi változott, hogy mik lettek a legfontosabbak számomra, akkor a család-barátok-egeszség triumvirátus után mindenképp a jókedv és az élet élvezete lennének azok. Most, hogy van energiám és időm végre nem csak elméletben, hanem a gyakorlatban is szeretnék ezekre az értékekre fókuszálni.

Már pár hónapja tudatosan úgy vásárolok repjegyeket, hogy mindenkivel (szülők, nagyszülők, pasi, barátnők, kutya) eljussak akár csak pár napra, minimális költségvetésből valahova.

Hatalmas nagy boldogság!!! Van időm Budapesten felkeresni a legjobb kiülős majd a beülős helyeket, szuper előadásokat meghallgatni, kiállításokat megtekinteni, elmenni egy felolvasó estre, segíteni másokon, nem csak berohanni egy boltba ruhát venni, mert nincs egy göncöm sem, hanem ruhát cserélni, megkeresni és beszélgetni hazai kreatív tervezőkkel, rohanás nélkül bicajozni a városban és és és…

Hogy miért? Mert ez vagyok én, kilépve a komfortzónámból - hidd el tényleg nem volt könnyű döntés - új életet kezdek, annak minden szépségével és nehézségével. Arra törekszem, hogy egy új területen fejlődjek, és ezért rengeteg áldozatot kell hoznom: türelmesnek lenni,  lemondani csomó dologról, ami eddig simán megengedhettem magamnak, tanulásra költeni és bevállalni, hogy nem tudhatom, hogy elbukok vagy sem.

De célom, hogy úgy tudjak dolgozni, hogy jusson magamra és a körülöttem lévő emberekre energiám és időm, mellyel nekik/neked adni tudok és nem elvenni...

Nos és ez a blog pont ezekről a témákról fog szólni, vagy még sokkal többről is. Mindenről, amit szeretek csinálni és, amit talán Te is (meg)szerethetsz.

alexandria.JPG

 






Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása