ANNA AMÉLIE
Minőség, egyediség, kortalan divat, nőiesség

Már írtam arról, hogy missziómnak tekintem a magyar tervezők bemutatását. Egy véletlennek köszönhetem, hogy megismertem egy fantasztikusan kedves, közvetlen és nagyon tehetséges nőt.

screen_shot_2018-09-14_at_11_24_48.png

Forrás: Instagram annaamelieofficial

Párszor megfordultam már a PUNCH Store-ban, ahol feltűnt egy márka: ANNA AMÉLIE. Mivel imádom a táskákat, főleg a gyönyörűeket, ezért nyomozni kezdtem, mert előtte még nem igazán hallottam róla.

Sajna be kellett látnom, hogy megint nem jártam kellően nyitott szemmel, a márka 2011 óta létezik. De ugye jobb későn, mint soha...így kisebb kutatómunkát indítottam el.

Lefutottam a kötelező köröket: átbogarásztam a weboldalt, facebook-ot, insta-t.

Mondanom sem kell, hogy egynél több táskába is szerelmes lettem. Az oldalon felfigyeltem az A|A WORKSHOP  fülre. Kiderült, hogy Anna hétvégente műtermében workshopokat szervez. Szuper lehetőség, hogy személyesen találkozzak vele és megnézzem, hogy hogyan is zajlik egy ilyen nap.

Írtam Annának egy rövid levelt, hogy engem borzasztóan érdekelne egy ilyen esemény és, ha ideje engedi kicsit beszélgetnék is vele.


Órákon belül jött a pozitív válasz, én meg győztem kivárni a workshop napját.

screen_shot_2018-09-14_at_11_43_44.png

 

Mit kaptam ettől a naptól?

1. Gyerekkori élményeket

Mikor beléptem a terembe, már nagy nyüzsi volt. Vagy tíz lány matatott őszinte mosollyal az arcukon a bőrkupacok között. Magamat láttam kislány koromban, mint mikor Nagyi ékszerei között kutattam, gondolom hasonlót Te is csináltál anno. :) Az első egy-két óra abból áll, hogy mindenki kiválogatja az anyagokat, fémkallantyúkat, márkajelzéseket. Nem könnyű feladat ám ez ebben a kincses bányában. :)

2. Őszinte beszélgetést

Ez nekem pont kapóra jött, mert addig a gangon csacsogtunk kicsit Annával és a segítőjével.
Öt perc után már úgy beszélgettünk, mintha már jó ideje ismertük volna egymást. 

Nagyon érdekelt, hogy mi motiválta abban, hogy hétvégéjét és saját műhelyét is “feláldozza” és lehetőséget biztosítson sokaknak, hogy a “mesterrel” közösen, mondhatni az otthonában alkossanak. Anna elmesélte, hogy az alkotás a lételeme, ha ezt megoszthatja másokkal és egyedi táskákat kreálhatnak akkor ez csak még érdekesebb lesz. 

screen_shot_2018-09-14_at_12_25_56.png

3. Lakás-showroom élményt

Amikor visszatértem a műhelybe, hogy az alkotás folyamatába betekintsek. Feltűnt, hogy lépten-nyomon csodás tatyók hevernek: alkalmi boríték fazonú táska, övtáska és hétköznapi viseletre szánt hátitáska is. Megtudtam, hogy Anna szinte itt él, nem egyszer aludt már bent is. Érdeklődők előzetes egyeztetés után jöhetnek hozzá ide ötletelni, vásárolni, próbálgatni vagy, ahogy én is szerelembe esni. :)

4. Vizuális kalandot

Már amikor a neten kutattam Anna után feltűnt, hogy tiszta és egyedi elegancia jellemzi a táskáit. Mindenből árad a nőiesség. Amikor nála jártam láttam, hogy csak minőségi bőrrel dolgozik, temérdeknyi dísz, kütyü, bojt, rojt, gomb hevert mindenhol. Kánaán!!

Azt hiszem kevés tervező engedi ilyen közel magához a vasárlóközönségét. Alig várom, hogy ismét talákozhassak vele. Szeptember második felétől újra lesznek workshopok!!!!!

screen_shot_2018-09-14_at_12_13_02.png



Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása