Hol vegyek repjegyet?
5 ok, amiért én legtöbbször a Momondo-ot használom

Rengeteg légitársaság, rengeteg kereső...az ember néha már a gondolattól is elborzad, sokan ennél a pontnál rohannak valamelyik utazási irodába, vagy maradnak inkább otthon.

De én nem!!!

passport.jpg

Imádom, hogy böngészhetek, sakkozhatok a napokkal, zsonglőrködhetek az árakkal, eljuthatok egy hosszabb átszállással teljesen ingyen egy új városba, amit ha elég ügyes vagyok simán meg is nézhetek. Így jártam én már többször Isztambulban, Dubajban, Panama Cityben, Madridban, Mumbaiban, Bangkokban, Kuala Lumpurban, Mexikóvárosban, Los Angelesben és még sorolhatnám.

Csak hab a tortán, hogy ugyan országtól és légitársaságtől is függ, de nem egyszer kaptam INGYEN 4 vagy 5 csillagos szállodát, transzfert, ételt és italt a városnézés után. Rengeteget tudnék mesélni erről, de ezt majd egyszer egy másik posztban.

  img_7837_1.jpg

 

 Ami nekem fontos egy keresőben az az, hogy letisztult, struktúrált, egyszerűen használható, esztétikus (amikor akár órákat is eltöltesz kereséssel igenis számít, hogy színes legyen és 1-2 “étvágygerjesztő” fénykép sem árt), jól szűrhető, lehetőleg reklámmentes legyen (megőőőrülök az állandóan felugró ablakoktól), és persze a rejtett extra költségeknek sem örülök. Meglehetősen széles a választék, sajnos volt, hogy már én is megjártam párszor, viszont egyik oldalt nem tisztem lehúzni, így inkább csak azt írom le, hogy melyik a kedvencem.

 

screen_shot_2018-09-04_at_11_52_31_1.png

 

Íme az 5 ok:

 

  • Legjobb részletes kereső (weboldal/applikáció), amivel könnyedén szuper olcsó repjegyeket találsz (több, mint 1000 ismert és kevésbé ismert légitársaság, még vagy 30 útkereső oldal adatait is tartalmazza) és ebben segítenek is néhány trükkel: hány nappal korábban vegyél, melyik nap indulj, hogy a legbarátságosabb árat hozd ki stb. (flight insides for X to Y)
  • Diagram, mellyel láthatod a megadott napok közelében mikor olcsóbb, vagy drágább a repjegy (sőt külön szortírozza a legolcsóbb, leggyorsabb és átlagolva legjobb kombinációkat)
  • Foglalhatsz egyirányút, oda-visszát, vagy akár a multi-city opcióval kedvedre kombinálhatod a reptereket
  • Beállíthatod extra filterekkel, hogy: hányszor állnál meg útközben (átszállás), milyen hosszú legyen az út, meddig tartson az átszállás, mely napszakban legyen az indulás/érkezés, mely légitársaságokkal repülnél, milyen osztályon, milyen típusú géppel mennél
  • Ugyan nézhetsz szállást és autóbérlést, de ami még izgalmassab, az az, hogy ha tudod mikor mennél, de nem tudod hogy hova, akkor létezik a take me anywhere opció itt aztán beindulhat az ember fantáziája :)

 

screen_shot_2018-09-06_at_22_15_55.png



Lehet, hogy nem a momondo lesz az egyetlen oldal, ahol foglalni fogsz, de egyszer legalább érdemes kipróbálni.

Jó keresgélést kívánok!

Facebook oldaldoboz

süti beállítások módosítása